Tema: Re: pamatų šiltinimas
Autorius: bzik
Data: 2013-12-31 14:23:13
gan keistas tas griovys. Arba jis darė juostinius pamatus, o pavadino
rostverku.
http://pasyvus-karkasinis.com/wp-content/uploads/2012/10/rostverko-detale.jpg
Pataupyt verta ir verta pinigus išleist ten, kur šilumos nuostoliai didesni.

http://amnamas.wordpress.com/2012/08/20/icf-rostverkas/

> Kitas reikalas, kad pamatai iš vidaus užpilami , t.y. grindų aukštis nuo
> pamato apačios bus 1,7-2m. Šalčio greičiausias kelias yra tiesiai per
> pamatą viršutinėje jo dalyje, ore. Abejoju ar ką pajusi įkasdamas 60 vs
> 120cm. jei ir bus poveikis, tai jo kaina neatsiperkanti.

Kai man tas papildomas šiltalo įgilinimas man kainuotų apie 800 lt, tai
ir susimąstai ar tikrai verta šioje vietoje pataupyti.
Iš esmės jūs esat teisūs sakydami, kad užtenka šiltalą įgilinti 60cm, o
iš vidaus šiltininti nieko nereikia:

http://www.kaunosilas.lt/pdf/breziniai_2006/47.pdf