Tema: Re: pamatų šiltinimas
Autorius: Aurimas B
Data: 2013-12-30 14:23:19
na šeip užpylimam neleidžiama naudot organinių priemaišų turinčių gruntų.
užpylus moliu jis ten kokius 3-4 m kol konsoliduosis (negalėsi priegrindos
įrengt) ir poto kilnosis kas žiemą taip cokolio apdailą laužydamas. tiesiog
reikia suplaniruot sklypą kad nebėgtų paviršinis vanduo link pamatų, +
lietaus vandenį nuo stogo toliau nuvest.Drenažas be abeji būtų įdealu.

"Zaba"  wrote in message news:l9ro7f$64p$1@trimpas.omnitel.net...

Jei yra drenazas tik tada galima uzpilineti pamata is isores smeliu, jei
molingas gruntas vyrauja.