Tema: Re: pamatų šiltinimas
Autorius: Pakas
Data: 2013-12-30 12:54:20
Siulyciau deti GEOPORA http://www.ukmergesgelzbetonis.lt/index.php?id=48
Jis pigesnis nei XPS ir tinka pozeminem konstrukcijoms nes neigeria vandens.
Pats pigiausias variantas EPSS100 -nera rekomenduotinas deti grunte nes
ilgainiui imirksta ir keiciasi jo silumines savybes.

Jai ten tik pamatai o ne rusio siena tai uztenka siltinti is isores 1,2m nuo
zemes pavirsiaus

"micro"  wrote in message news:l9rijk$1cr$1@trimpas.omnitel.net...

Grubiai paskaičiavau, ir matau, kad finansiškai XPS neapsimoka. Varža
nepergeriausia, o kaina didelė. Ar būtina naudot EPS150, gal užtektų
EPS100? Man šitas variantas neblogas pasirodė:

http://www.b-a.lt/p118674/Polistirolas-EPS100N-Neoporas-1000x500x150-frezuotas

R=0.15/0.031=4.8

On 2013-12-30 11:36, Zaba wrote:
> Siltink iki pado, o kuom geriau skaiciuok silumos varza ir kaina, Jei
> EPS siltinsi imk koki EPS150 ir ant jo dar dek membrana. Pacio betono
> hidroizoliuoti nebutina.

---