Tema: Re: pamatų šiltinimas
Autorius: Aurimas B
Data: 2013-12-30 14:12:38
tai aš tikiuos pamatus smėliu o ne priemoliu užpylęs... šiltint tu kad ir po
pamatais, giliau kaip 60 cm nėra ekonomiškai pagrįsta, todėl ir
rekomenduojama visose statybų taisyklėse iki tiek..

On 2013-12-29 14:24, Aurimas B wrote:
> Kam šiltini iki tokio gylio? pakanka 60cm žemiau paviršiaus.. nereikia
> iš vidaus, geriau perimetru koki metrą storesnis šiltinimas.

Na įšalas gali pasiekti ir 120cm žemiau paviršiaus. Tai logiškai
mąstant, tai turėtų būti kaip ir minimalus šiltalo įgilinimas. Ir šiaip
pas mane gruntas toks priemolis. Geriau vieną kartą giliau apšiltinti,
nei paskui dejuoti.

Kuom geriau šiltinti, 10cm XPS ar 15cm EPS?