Tema: Re: Baldai
Autorius: Pi.
Data: 2013-12-31 10:07:58
o tai nama statant, tai pirma tokia situacija?langu,  plyteliu, mediniu
grindu, sviestuvu nieko nereikejo uzsakinet ir laukt?

"Darius-B"  parašė naujienų news:l9sbnr$o1k$1@trimpas.omnitel.net...

Nu nezinau, gal kokiose 5-iose buvau o gal ir dar daugiau.
Siandien buvau IKEA, kazka nusipirkau.
Taip, jeigu uzsakineti, moketi avansa ir laukti tai jokiu problemu, bet tada
baldus jau reikia uzsakineti tik stoga uzdengus.

"CodeC"  wrote in message news:l9q4s0$e20$1@trimpas.omnitel.net...

On 2013.12.29 23:34, Darius-B wrote:
> Laimingas tu zmogus, jeigu skirtuma tarp Lietuvos miestu jauti:)

nu cia nereikia buti laimingam. kaune ar vilniuije tiesiog daugiau
parduotuviu nei kelis kart mazesniuose miestuose. tai mano mintis buvo,
neapsiriboti 2 parduotuvem.
o siaip, jei kaunas, tai keista girdet tokia info, nes pats siuo metu
jau kuri laika lankausi baldu parduotuvese ir tokiu problemu neiskilo.