Tema: Re: Baldai
Autorius: Darius-B
Data: 2013-12-29 00:15:21
As nebuvau pas juos sandelyje ir nx man ten i kazkokius supelyjusius rusius
eiti. As ateinu i baldu parduotuve ir sakau (be jokiu
issipisinejimu...spalva...gal cia biski kitaip galetumete,...) parduokit man
toki balda...
Dar blet kazkas isskirtinio butu.......paprastas valgomasis stalas Siluteje
gaminamas. Man blet viena baldu komplekta per 1.5 men. cia suprojektavo
individualiai pagal patalpa ir ne Lietuvoje pagamino o cia blet .......

"CodeC"  wrote in message news:l9nh7i$sp4$1@trimpas.omnitel.net...

On 2013.12.28 22:43, Darius-B wrote:
> Cia normali praktika ant Lietuvos?
> Ateini i baldu parduotuve randi kazka tinkancio: sakai imu ta, ta ir dar
> ta.
> - gerai, duok ....... avanso ir po DVIEJU MENESIU!!! atvesim.

kaip kur.
kiek susiduriau tai daugumoj buna taip - jei tinka tai, ka turi sandely,
tai gausi ta pacia diena. bet jei ateini ir sakai, va noriu tos sofos
tik kad spalva kitokia butu - tai daznai neturi ir reikia gaminti pagal
uzsakyma.
valgomojo kedes su stalu nusipirkau ta pacia diena. svetaines kiek
ziurejau, tai mazai kur radau, kad turetu tai kas patiko. miegamaji
uzsisakiau 'garaze' - per menesi is azuolo isdroze :) kazkaip nematau
problemos palaukt biski, jei nori kazko gudresnio ir pritaikyto tavo
individualiems poreikiams. o standartiniu visokiu baldu baldeliu
issinesimui is salono sociai, tik dazniausiai paciam netiks tai ka turi.