Tema: Re: Baldai
Autorius: CodeC
Data: 2013-12-29 14:22:33
On 2013.12.29 13:22, wUberAlles wrote:
> ekspozicija jei parduos tai netures ka pastatyt ir sumazes uzsakymu.
> Todel gali ir neparduoti is eksp

tai ir sakau - vieni parduoda, kiti neparduoda. daugumoje kiek klausiau,
tai yra taip, kad parduoda ir is ekspozicijos, bet dazniausiai toki pati
turi dar ir sandelyje. todel is ekspozicijos parduoda tik tada, kai
baigia sandely. man kolkas apskritai vieninteliai gintaro baldai sake,
kad neparduotu regio komplekto is ekspozicijos ir reiktu laukti 2
menesius, nors truputi kitoki regio komplekta prie akiu pardave is
ekspozicijos ir dar su nuolaida didele.
tai matomai priklauso nuo imones vidaus politikos ir planu, pajegumu.
kedes pvz nusipirkau is ekspozicijos. turejo vietoje 3, dar viena
atsiveze is vilniaus, nes reikejo 4-riu. kitas tokias pat gamins isvis
neaisku kada, nes mazai parduoda tokiu ir pagamina tik retkarciais.
sitos 4 buvo paskutines is 10vnt, is kuriu kitus 6vnt kazkas uzsisake ir
lauke puse metu... matomai ne visiems tai tokia BLET didele problema :)