Tema: Re: Baldai
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2013-12-30 07:28:36
2013-12-28 23:10, Evaldas rašė:
> Taip blet, dabar taip dirbama. Tai cia dar butu perfect, jei tikrai po 2
> menesiu ir jei atvezu tikrai tai ka uzsakei !
> Geriau negadint nervu, pas lenkus uzsakyt ir atves greiciau ir pigiau bus.

Nebalamutink zmoniu. Sugedo man Whirpool indaplove. Lenku gamyba.
Skambinu i autorizuota garantini. Is karto klausia ar Lietuvoje pirkta.
Sakau tarptautine garantija. O jie man sako tai ir vezk sau i Lenkija. O
indaplove pirkta internetineje parduotuveje. Bet viskas gerai baigesi.
Pasirodo pardave is Lietuvos tiekejo.

Su baldais buna prasciau. Atsivezi, o ten nesueina... Pritruko man
kazkada polistirolo. Salia angaras, kuriame pardavineja lenkiska.
Nuvaziavau nupirkti ir girdziu vairuotojo pasakojima, kad laukia kol
pakraus lenkuose, o lenkas kitam lenkui sako: krauk sita - litvinams bus
gerai. O juk tuomet dar nebuvo tokio tomasevskinio "klausimo" kai lenkai
su Lietuvos veliava pilsudskio paminkla valytu.