Tema: Re: Langai su horizontaliomis orlaidėmis
Autorius: kef
Data: 2013-12-20 09:37:41
"finito" <gintaras_i[trinti]@hotmail.com> wrote in message
news:l8uap0$get$1@trimpas.omnitel.net...
> automatika nuo dregmes tikrai nera homeopatija, veikia ok, bet realiai jos
> nelabai reikia, nes praktiskai visada buna filnai atsidariusi, nebent
> ziema
> kai viduje ir lauke sausa, tai tada uzsidaro.

Tikrai tikrai turi instaliaves kad teigi kad veikia ziema? Neveikia. Ir
neveikia del to kad saltas oras i silta patalpa duoda dregmes
kondensavimasi. Kondensato gausiai, reguliuoja pagal ta kondensata o ne
pagal dregnuma toliau nuo lango. Ziema gausiai grybauja. Nebent tavo aereco
kardinaliai kitokia nei pas mane.

> pilnai uzdarius orlaide kazkiek saltas oras vis vien prasiskvelbia, bet
> dvelkimo kaipo tokio tikrai nesijaucia. pas mane labai geras istraukimas
> per
> ventiliacijos sachta, tai gal del to.

Na jei viduje salta, tai gal nieko tokio tas mikrosrautelis. Prie >=+20
viduje tikrai turetum pajusti

> roletams pritvirtinti orlaides maiso! nes frezuojasi i atidarinejamos remo
> dalies briauna (lango ar balkono). i nejudama dali paprastai nesideda post
> factum (kai langai jau ideti), reiketu isfrezuoti dar kai langai
> nesumontuoti.

Hm, kazkokie idomus roletai ar orlaides. Kol nepakeiciau ta gaidi (roletus)
zaliuzemis, jie puikiausiai sugyveno su aereco orlaidem.