Tema: Re: Langai su horizontaliomis orlaidėmis
Autorius: finito
Data: 2013-12-19 09:41:54
ar zinai kodel per orlaide nesiventiliuoja? todel kad pas tave bute nera
pakankamo istraukimo kazkur ventiliacijos sachtoje virtuveje ar tualete.
todel reiketu daryti priverstine ventiliacija - istraukimui pastatyti pvz
tylu ventiliatoriu kad veiktu pastoviai ar nuo jungiklio/taimerio.

o del uzsalimo - orlaide skirta oro padavimui is lauko, t.y. viena kryptimi.
del auksciau minetos priezasties (nepakankamo istraukimo) oras pradeda
vaikscioti per orlaide pirmyn-atgal, tada ant orlaides kondensuojasi
kambario dregme ir po to orlaide apsala.

pas mane butas senos statybos chrusciovke, tai per 2 metus neuzsalo nei
karto. ventiliacijos sachta iki pat kamino ant stogo individuali vienam mano
butui, tai visai neblogai traukia, nereikia net ventiliatoriaus ijungti.

Del svilpimo per 2 metus nusiskundimu niekada neturejau. Specialiai del
vejuoto oro orlaides niekada neuzdariau.