Tema: Re: Langai su horizontaliomis orlaidėmis
Autorius: finito
Data: 2013-12-20 09:37:13
Greziant siena atsiranda daug daugiau reikalu, nes :
- tarp palanges ir radiatoriaus paprastai buna nedidelis tarpas, kokie 10-15
cm. Orlaides montavimui biski mazoka, tektu demontuoti radiatoriu
- reikia isleisti vandeni, nuimti/uzdeti radiatoriu (+ xx Lt). O jei sena
statyba, tada radiatorius labai sunkiai pasiduoda demontavimui, tada reikia
deti movas, sriegius
- reikia grezti siena 20-30 cm storio, priklausomai nuo statybos. Sienos
grezimas dar +xxx Lt.
- i orlaide paprastai dedasi poroloninis filtras kad nepatektu dulkiu is
lauko (bent jau pas mane idetas), kuri isplaunu 2x metuose. Uz radiatoriaus
esancio filtro nelabai paisiminesi, reikes pakartoti radiatoriasu
nuemimo/uzdejimo procedura.

Teise patiems rinktis...