Tema: Re: Langai su horizontaliomis orlaidėmis
Autorius: Juozas
Data: 2013-12-18 12:21:07
namas mažas, vieno aukšto, sandarus gerai apšiltintas, tai ventiliacijos
klausimą kažkaip tai reikia spręsti.
Radiatoriai po kiekvienu langu.
Šildymas malkomis, tai visokie rekuperatoiai man nelabai aktualu.
Viena malka daugiau-mažiau, nenubėdnėsiu.
O langų pastoviai darinėti, kelioms dienos ant mikroventiliacijos
pailikinėti nesinori.
Ten kad kažkiek bus šilimos nuostolių man ne argumentas.
Svarbu ar nėra kažkokio diskomforto jaučiama nuo tų orlaidžių.