Tema: Re: dar klausimux dėl Nek.t. registro pažymos
Autorius: GunGame
Data: 2013-12-12 16:33:41
Siuo klausimu tau reiktu pasiskambintu I RC ir paciam pasiklausti.

Sakyciau kad tokia situacija - notaro klaida. NT pardavimo sutartyse -
pardavejui duodamas lyg ir triju dienu terminas atvykti pas notara ir
pasirasyti kad pinigus gavo, jei pardavejas to per nustatyta laika nepadaro,
tai jam kazkiek proc. kasdiena skaiciuojama kaip bauda.