Tema: Re: dar klausimux dėl Nek.t. registro pažymos
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2013-12-11 08:11:08

"0.5 B"  wrote in message news:l885p2$c06$1@trimpas.omnitel.net...

>pardavėjas - turi omeny, statytojas ar kitas pirminis savininkas?

Pardavėjas - tas juridinis ar fizinis asmuo, su kuriuo sudaryta
pirkimo/pardavimo sutartis.

>bet jis juk pinigus gauna, kai bankas suteikia kažkam paskolą, tarkim, šiuo
>atveju statytojas gavo.

O kas tai žino?

>Su juo atsiskaityta, buvo likę tik mano ir banko įsiskolinimas.

Va tai patvirtinančios pisulkos ir reikia. Tai galėjo padaryti ir
pardavėjas, bet jam kaip ir pohuj. Tai gali padaryti ir tu, pavyzdziui
patiekdamas dokumenta, patvirtinanti, kad į pirkejo saskaita padarytas
pavedimas. Geriausiai kreipkis į banko vadybininke, jai tai tikrai bus ne
pirmas kartas, žinos kokia pisulka tau išduoti.