Tema: Re: dar klausimux dėl Nek.t. registro pažymos
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2013-12-12 16:20:29
Jei tiksliau, tai pas notarą abi šalys susirinks, ir pardavėjas patvirtins,
kad tu atsiskaitei su juo.
Tada su šia notaro zapyska reikia nusibelsti iki RegCentro, ir nuims žymą.

J.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

>"0.5 B" <gadamynas@gmail.com> wrote in message
>o tai užteks man pasakyt, kad atsiskaičiau? nereiks notarui kažkokio
>patvirtinimo iš banko?

Reiks. Bet tai standrtine procedura, nieko sudetingo, kaiop ir rasiau
kreipkis pradziai į banka, nes speju pas tave israsu jau nebesimatys.

>beje, jei šitas įrašas liks, ar yra kažkokios pasekmės?

Visaip gali buti. Pavyzdziui sugalvojes parduoti negalesi padaryt to
nesusitvarkes.