Tema: Re: dar klausimux dėl Nek.t. registro pažymos
Autorius: 0.5 B
Data: 2013-12-11 00:49:06
dabar bandau suprast, kas ir kokią pisulką turi nunešt  :)
bankas pinigus gavo. sumokėjau bankui, kad sutvarkytų [išregistruotų]  hipoteką. Įrašas dingo, reiškia, sutvarkė.
pardavėjas - turi omeny, statytojas ar kitas pirminis savininkas? bet jis juk pinigus gauna, kai bankas suteikia kažkam paskolą, tarkim, šiuo atveju statytojas gavo. Su juo atsiskaityta, buvo likę tik mano ir banko įsiskolinimas.
dėkui