Tema: Re: pirksime buit.technika
Autorius: Icetom
Data: 2013-12-08 21:57:23
> Paskutini karta pirkom buit.technika pries 10m, tai truksta protingu
> patarimu.

Čia turbūt reiktų pridurti ir, kad gamintojai kiek kitokią, kokybiškesnę
techniką gamino prieš 10 metų, nei dabar. Mindau turbūt papildys ar
pakoreguos čia, bet berods Siemens techniką geriau rinktis iš Vokietijos
rinkai skirtų modelių?

> Siaip galvojam apie gelsva SJ-WP360TBE

Aš tai dabar jei pirkčiau, tai tik "dviejų durų" tipo modelį. Jei gyveni
vienas-dviese, gal ir užtenka paminėto, bet jei daugiau asmenų, tai greitai
išauga toks šaldytuvas poreikius.

>kodel tik 60cm? platesnis niekaip? o kaina tai jo man rodos gerokai
>mazesne, bet tiksliai nepamenu, galesiu pirmadieni paziuret.

Renkantis gartraukį atkreipčiau dėmesį ir į tokį parametrą kaip triukšmo
lygis veikiant.