Tema: Re: pirksime buit.technika
Autorius: mindau
Data: 2013-12-07 21:59:55
On 12/07/2013 09:22 PM, knx wrote:
> Sveiki,
> Reikia pasiulymo tokiam komplektui: skalbykle, dziovykle,
> induk.kaitlente, imon. indaplove, imon. orkaite, imon. garu surinktuvas,
> imont. mikrobangine, saldytuvo (neimont).
> Kol kas ziurime i tokius variantus (gamintojas/kaina lt):
>
> skalbykle: siemens, ~2k
> dziovykle: siemens, ~4k (svarbiausia kad su silum.siurbliu)

su tokiu biudzetu jau ir Miele galima pasiziureti.. nanebent labai
"reikia" visu "bling bling" blizguciu, tada netiks.

> induk.kaitlente: siemens, ~2k
> imont.indaplove: siemens, ~2k
> imon.orkaite: siemens, ~2k

cia kaip ir ok, i biudzeta tilps neprasti variantai.

> imon. garu surinktuvas: pataria labai "elica filo", bet kaina 2k siek
> tiek erzina :) pats surinktuvo tipas butent toks, plotis 60cm

kodel tik 60cm? platesnis niekaip? o kaina tai jo man rodos gerokai
mazesne, bet tiksliai nepamenu, galesiu pirmadieni paziuret.

> imont.mikrobangine: nesam isitikine ar isvis verta, gal tiesiog paprasta
> nusipirkti (neimontuojama) ir padaryti alia imontuojama. bet jei yra
> geras variantas, tai pagalvotumem

verta ar ne nuspresti turesit patys.. laisvai statoma butu zymiai
pigiau, bet paaukosit bendra virtuves vaizda.
asmeniskai as ko gero si prietaisa paaukociau ir jam skirtus pinigus
prideciau prie Miele skalbyklos.

> saldytuvas: sharp, aukstis 2-2.20, ~3k

auksciausias pas juos berods dvimetrinis. siaip ok. tik jie berods visi
NoFrostiniai.. garsiau veikia, labiau dziovina produktus. ne visiem tai
priimtina. turekit omeni.

> Kainos orientacines, jei kazkur butu protingiau pataupyti, kad kitur
> paimti "geresnes" funkcijos, tai prasau patarti. Pvz, gal but indaplove
> gali buti ir uz 1.5k, o vat orkaite be 3k nu niekaip. Prie gamintojo
> nesu prisirises. Noreciau gero patikimumo/funkciju/kainos balanso.
> Tikrai nereikia funkciju kurias po meneso zaidimu pamirsiu ir naudosiu
> tik "auto" rezima. Tokiu atveju geriau pasiulyti pigesni varianta.

an indaploves geriau netaupyk. orkaite ir kaitlente gal ir galima
pataupyt, bet nezinant jusu poreikiu sunku patart. na pvz. yra nemazai
zmoniu kurie orkaiteje kepa tik sausainius karta per menesi ir tas
prietaisas reikalingas vos ne tik tam, kad uzimt jam skirta vieta..
tokiu atveju nematau prasmes uz ji moketi 2-3k kai sia funkcija puikiai
atliks daiktas uz nepilna tukstanti..