Tema: Re: pirksime buit.technika
Autorius: CodeC
Data: 2013-12-07 21:31:22
On 2013.12.07 21:22, knx wrote:
> Sveiki,
> Reikia pasiulymo tokiam komplektui: skalbykle, dziovykle,
> induk.kaitlente, imon. indaplove, imon. orkaite, imon. garu surinktuvas,
> imont. mikrobangine, saldytuvo (neimont).
> Kol kas ziurime i tokius variantus (gamintojas/kaina lt):
>
> skalbykle: siemens, ~2k
> dziovykle: siemens, ~4k (svarbiausia kad su silum.siurbliu)
> induk.kaitlente: siemens, ~2k
> imont.indaplove: siemens, ~2k
> imon.orkaite: siemens, ~2k
> imon. garu surinktuvas: pataria labai "elica filo", bet kaina 2k siek
> [...]

siaip durna ideja pametesiu :) as kol pats neapturejau, tai nebuciau
niekad pagalvojes, kad orkaite ir mikrobange 2in1 yra toks geris :)
aisku gaunasi mazesne ir pasiula ribota ir atrodo, kad pastaruoju metu
vis mazeja, bet man tai ziauriai patiko. turiu neff, bet manau ir kiti
gamintojai turetu bent po keleta modeliu turet.