Tema: Re: pirksime buit.technika
Autorius: CodeC
Data: 2013-12-07 22:21:19
On 2013.12.07 21:59, cD-r0m wrote:
> Kad bent man matytos tos mikrobangės su "pilnom orkaitėm" (ieškojau
> neseniai už 700-1000, rimtesnių nelabai teko pamatyt) turi viena bėdą -
> šilumos izoliacijos mažai ir realiai šildoma patalpa, o ne kepama
> kažkas, kas = elektros sąnaudos didesnės.. na ir kaip minėjai - dydis,
> kalakuto neįkiši.. iš esmės net pyrago normalesnio neįkiši :)

nu dydis taip - jei aktualu labai didele orkaite - tada netinka.
del kitko, gal cia jau visgi labiau tinka indicvidualiems modeliams ir
gamintojams. su saviske kazkaip nepastebejau jokiu efektu, o uzkaista
iki nustatytos temp tai ciut ne akimirksniu - akivaizdus progresas siuo
klausimu nuo pries tai turetos kazkokios pilnos dideles orkaites be
mikrobanges. vienzo, jokiu daugiau 'minusu' isskyrus dydi.

>>> imont.indaplove: siemens, ~2k
>>> imon.orkaite: siemens, ~2k

>>> Vadimas