Tema: Re: dujos24.lt perejot kas nors?
Autorius: Sail
Data: 2013-11-18 15:17:18
Kazka blogai daro. Jei smegenai yra, ir viena desine ranka, tai sistema
sureguliavus uzpili granuliu ir grizti kas kelias dienas pelenu isvalyt.
Kaciagarint su malkom reikia, granules juk ir uzsikuria pacios, ir
paduodamos automatiskai, ir kaminas nesikemsa.

"Vytenis P." <pc.trinti.@edlonta.lt> wrote in message
> Nepraziurejai. Kai ziuriu i laimingus granulistu veidus, kartais
> susimastau,
> kad geras dalykas ir pranasesnis uz malkas tikrai.
> Kainu zinoma nelyginau, ner prasmes, vis vien granulinio nepirksiu, dujas
> turedamas. Manau pats teisus, ekonominio efekto didelio nebus dujas
> keiciant
> granulem.

Mano bendradarbis "granulistas", tai užsiknisęs ištisai rūpintis granulėm -
pirkt, kačigarint, jau apie dujas puse balso svajoja ;)