Tema: Re: dujos24.lt perejot kas nors?
Autorius: Sail
Data: 2013-11-18 10:45:00
Butent. Uztenka paskaityti lietuvos duju puslapyje:

"Gamtinių dujų tarifai buitiniams vartotojams taikomi pagal vartotojų
faktiškai per metus suvartojamą gamtinių dujų kiekį. Pastovioji tarifo dalis
mokama kiekvieną mėnesį nepriklausomai nuo suvartoto gamtinių dujų kiekio.
Kintamoji tarifo dalis mokama už suvartotą gamtinių dujų kiekį."