Tema: Re: dujos24.lt perejot kas nors?
Autorius: Sail
Data: 2013-11-18 08:25:35
Vidutiniskai apsiltintas namas, kokiu 160 kvadratu. Vienas kitas salcio
tiltas yra, cia jau nieko nepakeisi.

Katilas buvo normalus, pats gi dariau, jokiu daznai isijungia/issijungia, bo
kondensacinis, tykiai sau degdavo ir tiek. Specialiai emiau toki, kur gali 3
kilovatu minimalu galinguma pasiulyti.

Prie -10 kaip manau ir budavo apie 10 kubu per para.