Tema: Re: dujos24.lt perejot kas nors?
Autorius: Sail
Data: 2013-11-15 14:49:23
Nepraziurejai. Kai ziuriu i laimingus granulistu veidus, kartais susimastau,
kad geras dalykas ir pranasesnis uz malkas tikrai.
Kainu zinoma nelyginau, ner prasmes, vis vien granulinio nepirksiu, dujas
turedamas. Manau pats teisus, ekonominio efekto didelio nebus dujas keiciant
granulem.

Pasistaciau malkini, nes kaime miskas salia, vis vienas kitas medis nukrenta
ir palikti gaila, tai kaip ir "nemokamu" malku buna.