Tema: Re: saules kolektoriai
Autorius: eimaz
Data: 2013-11-15 15:16:35
nu nihujova tavo signalkė, kuri ryja 77x1000/50/24 = 72W.

"Pi."  wrote in message news:l65426$k8l$1@trimpas.omnitel.net...

43kwh dieninio ir 44kwh naktinio..name nieks negyveno.. veike
signalizacija..  nors dabar galvoju, kad cia ne butinai uz menesi.. tarp
mokejimu yra 50 dienu.. tai sunku pasakyt kada tiksliai nurasyti skaitliukai
buvo. bet faktas, kad budintis irenginiai naudoja ir nemazai..

"arulis"  parašė naujienų news:l64qtr$a8c$1@trimpas.omnitel.net...

Pi. wrote:

> patikslinsiu ryt kiek.. keleta menesiu nieks negyveno name.. t.y. veike
> tik signalizacija.. judesio lepmu kieme keletas..
nu va, gal uzluzta jos nuo kokio ytampos suolio ir dega .