Tema: Re: saules kolektoriai
Autorius: Darius-B
Data: 2013-11-11 23:55:18
Dar gyvatuko neijungiau, bet galvoju jeigu pas mane gyvatukas 500W ar 700W
tai labai daugiau kaip ir neturetu imti?

"Leon'"  wrote in message news:l5qq0m$cvp$1@trimpas.omnitel.net...

IMHO gyvatukai neblogai "siurbia", kita vertus, kiek kartu i para sildai
boileri? pas  mane, 160 Lt boileris be jokiu gyvatuku ir sildant per para
tris kartus (pusvalandis ryte, pusvalandis per piet, ir 3 val. vakare)
vasara suvalgo i diena ~1 m3 duju. per menesi viso isleidziam apie 12 m3
vandens