Tema: Re: saules kolektoriai
Autorius: arulis
Data: 2013-11-12 15:34:10
Pi. wrote:

> penkta karta rasau.. 3 gyvatukai sildomi is to pacio boilerio.
na visu postu neskaiciau.
yra sansas juos uzsukt?
pabandymui - kad ir savaitei, pasiskaiciuosi kiek jie sueda. nes eda ne tik
jie, o ir vamzdziai, kuriais reikia paduoti ta vandeni. ziema kaip ir
neaktualu - kadangi siaip ar taip ta siluma issisklaido namo viduje, o ne
sildymo sezono metu - gali nustebti.

buvo vieniems saskaita uz elektra 400-500LT, pasirodo didzioji dalis del
cirkuliacinio vandens, einancio is elekttrinio boilerio.