Tema: Re: saules kolektoriai
Autorius: Sail
Data: 2013-11-12 11:28:15
Aukscio reguliavimas rankinis. Mat kartais kepu ant liepto, ir stovint ta
daryti uzpisa. Sedint butu daug smagiau.

Sukiojimas i salis. Man kaip ir neprisireike, prototipo naudotojas tvirtina,
kad to reikia. Ka gi, padarysim.

Dangtis teisingam angliu gamybos procesui bei kepimui saltu metu laiku.

Visokie ten staliukai aukscio reguliavimai ratukai patogiam nutempimui etc.

Kaip reziume - kolega naudoja mano gaminamo varianto protitipa. Tai gelezine
gelda vadinama saslykine jau senai ismesta kaip istorijos atgyvena.