Tema: Re: Namo kuro sistemos rekonstrukcija
Autorius: Sail
Data: 2013-10-29 08:17:17
Taip, termovizorium nama paziuret butu sveika, tiek is vidaus tiek is
isores.
Bet ta galima padaryti tik per salcius. O per salcius jau ne laikas
katilines rekonstrukcijai, taip kad dar metus teks saltai gyventi.
Pradzioj pastatyti akumuliacine talpa, ir tada jau galima bus paskirstyti
siluma tarp virsaus/apacios nebijant, kad katilas uzvirs.