Tema: Re: Briketai Kaunas
Autorius: bzik
Data: 2013-10-28 15:39:52
krosnelėj esu bandęs briketus, bet tie patys pastebėjimai - ilgai
įsikūrinėja ir neduoda karščio. Karštis atsiranda su geroku užlaikymu, kai
briketas įkaista nuo malkų, kai su jomis maišai. Manau jie gerai ten, kur
yra teisingas degimo reguliavimas. Krosnelė ar židinys lėto degimo atveju
šilumos daugiau išleidžia kaminan, nei kaitina korpusą. Malka greitai
degdama duoda maksimumą kaitros korpuso įkaitinimui.

"eimaz"  wrote in message news:l4lnm1$4l6$1@trimpas.omnitel.net...

taip, sunku užkurti, nes reikia vis tiek dar malkų pakapot smulkiai.
nesigauna vien tik su tabletėm.
nežinau, gal drėgni briketai, bet man kaitra jų žymiai mažesnė pasirodė.
naudojau juos židiniui, tai su malkom išvis nėra ką lyginti. 4 malkutes
sukūrenus prie ortakio jau rankos negalėdavai nulaikyt, o nuo 4-5 briketų,
vos šilta šiluma sklisdavo iš ortakio.
plius žarijų kaitrumas, kai bandai primesti daugiau malkų/briketų žymiai
skiriasi. t.y. virš malkų anglių įkišus ranką kaitra tokia, kad nenulaikysi
rankos, i briketų anglys žymiai vėsesnės.

"Statybininks"  wrote in message news:l4ln6b$415$1@trimpas.omnitel.net...

pa pala tai biski nesuprantu kame problema:

ar kad sunku briketus uzkurti, su kuo sutikciau
ar kad briketu mazesne kaitra (sitoj vietoj esi neteisus, bet cia dar
priklauso ka konkreciai lygini)

"visą poką (10kg) sukūrenus gal tada kažkas ir  pasijaučia šilumos
atžvilgiu":

jei dabartiniu oru maisiuka sukurentum reiktu visus langus pradaryt, nes
nupustum nuo silumos