Tema: Re: Briketai Kaunas
Autorius: tds@home
Data: 2013-10-28 09:05:20
Skaitau ir nelabai ikertu kur cia randat bedu su uzkurimu. Penkti metai
kurenu briketais, kuriu is karto breketus, be jokiu malku, popieriaus ir pan
nesamoniu. Uzdegimui naudoju 1 arba 2 idegtukus (mes vadinam pakurukais :) -
http://www.emolus.lt/public/uploads/catalog/items/090040_Idegtukai_128.jpg.
(128vnt kainuoja ~12lt, sezonui triju tokiu dezuciu uztenka). Ortakiu
ventiliatorius isijungia ir karsta ora pradeda pusti jau po ~10min.
Priklauso nuo to, kaip smarkiai atidarau oro padavima.