Tema: Re: Briketai Kaunas
Autorius: eimaz
Data: 2013-10-26 00:38:05
ačiū dievui nusipirkau tik 6 pokus pasibandymui. tai galiu pasakyt naaaa...
tuos briketus. visą poką (10kg) sukūrenus gal tada kažkas ir pasijaučia
šilumos atžvilgiu, kai nuo 4-5 beržinių malkų jau rankos negalėdavau
nulaikyt prie židinio ortakio. plius malkų anglys dar karštos ilgai išlieka.
briketus, kad įkurti vis tiek reikia malkas pradžioje užkurti,
neįsivaizduoju kaip ten kažkas rašė, kad užkūrimas jų paprastas. kad ten
kažkas rašo briketai 2x kaitresni už malkas, tai briedas visiškas.

"911"  wrote in message news:l4e406$4h2$1@trimpas.omnitel.net...

man irgi reiktu rekomenduotinu 1-2pll lapuocio i zaliakalni
noriu pabandyt i krosnele, jauciu kad brangiau nei malkos bet maziau
pisnios(?)