Tema: Re: Briketai Kaunas
Autorius: Drambliukas
Data: 2013-10-26 19:55:28
Na pagal kaloringuma tai briketai tikrai karstesni uz malkas.
Tik visa beda, kad jie nedega kaip parakas ir ta siluma ateina letai. Be to
tikrai pirma ikrova turi buti malku. Kai is malku lieka tik zarijos, galima
prideti tu plytu. Bent jau mano tokia patirtis. Ir jeigu malkas deginant
reikia pridaryti oro padavima, tai plytu atveju reikia is naujo mokintis
kurenti t.y. oro turi uztekti. Aplamai tas reikalas su briketais vis gesta,
gesta - sulyg naturaliu zariju sunykimu.
Nebent kas nors nepatingetu parasyt kaip teisingai kurenti.
Beje, mano patirtis - 100m2 patalpa apsildyti iki +20 kai lauke -10, reikia
apie 1 poko (12 vnt) plytu arba 4-6 pusiniu 0,5 m ilgio juodalksnio malku.