Tema: Re: Valymo irenginys sodybai
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2013-10-18 08:55:36
> pūvantis sluoksnis po vandeniu? Kas ji aeruoja?
> O jei neaeruoja, tai perdirbti jį gali tik anaerobinės bakterijos. Yra
> ten tokių reikiamais kiekiais?

Apie ka kalbam? Fekala? Turiu 13m3 issemimo duobes su uzbetonuotais
dugnais, kad isvezti karta metuose. Kodel tureciau aeruoti?

> Ar tikrai manai kad BAV'ai ir jų technologija yra sugalvoti tam, kad
> išmelžtų pinigą iš patiklių kaimiečių?

Tu sakai, kad BAV'ai efektyvus. Sekanciame poste buvau idejes kito
zinovo komentarus, kuris teigia atvirksciai. Ir kol kas jo argumentai
svaresi. Su nekantrumu laukciau rimtesniu argumentu.

> tai dabar pasakok kai tamsta kas 5 metai viską atkasi, utilizuoji
> "sorbentą", supili sluoksnius šviežiai ir vėl viską užkasi.

Kanalizacija pas mane irengta pries 5 metus, o apsigyvenau s.m. geguzes
1 diena. Iki to laiko kanalizacija buvo naudojama epizodiskai. Taigi i
tema suregavau 5 metais anksciau, nes per pastaruosius 5 metus taip ir
neaptikau atsakymo, kuri technologija geresne

> Ir kas parinko infiltacijos įrenginio talpą, debitą; kaip užtikrino
> infiltracijos į gruntą greitį taip, kad biologinėmis medžiagomis nebūtų
> užterštas paviršinis bei pirmas vandens horizontas?

Dar karta rasau, kad fekalas pas mane keliauja i talpas

> ką darai su fosfatais? Turi atskirą kanalizacijos liniją skalbimo mašinai?
> Indus plaudi natūraliai suirstančiais plovikliais?

O ka su jais reikia daryti? Parodoje visi BVI pardavejai man sake, kad
neorganiniu medziagu ju irenginiai nevalo. Neorganika nusesdinama ir
isvezama. Antra kanalizacija pas mane pirmame sulinyje nusesdina ir
isplukdo, o i antra sulini patenka tik vidurinis sluoksnis.

> Bakelis reguliuojamas paprastai 6 / 3 arba 7 / 2,5 ltr. Sakykim kasdien
> jis praleidžia per save 10 ltr vandens / žmogui. 1m³ jis sugeneruos per
> 100 dienų / žmogui, neskaitant papildomo turinio. Labai teoriškai 1
> žmogu per metus sugeneruoja 3,5m³ nenaudingo turinio. 3 asmenų šeima
> teoriškai generuoja ~ 11m³ / metus.

Teisingai. Todel ir turiu 12,56m3 talpos issemimo duobes plius 4 metru
gylio sulinys toje vietoje kad galima butu pasijungti prie busimos?
kvartalines kanalizacijos. Dabar sis sulinys naudojamas kaip sesdintuvas
issemimo duobems.

> Dėmesio, klausimas: kokia yra kaulidžių sanitarinės apsaugos zona?

Visas Kuprioniskiu kaimas yra didele kiaulide. Provincijoje 47% zmoniu
gyvena kiaulidese. Pavyzdziui kitoje kelio puseje kaimynas gamtinius
reikalus atlieka lauko tualete. Lauko tuoaletas nuo sulinio turi buti
15m atstumu. Kazkas ten pas ji ir butu panasiai.
Dabar prisiminiau kodel is karto nepastaciau valymo irenginiu is karto -
pagrindine priezastis buvo ta, kad ju apsaugine zona didesne, negu
isgriebimo duobems. O tai gali inesti zenklius nepatogumus su popieriu
tvarkymu.