Tema: Re: Valymo irenginys sodybai
Autorius: mindis
Data: 2013-10-16 14:14:32
jus man durnam gal paaiskinkit ka cia ruosiates daryt, tipo savo nuoteku
"skystymeli" suliny giliai i grunta sugert? kaip suprantu inftracinio
lauko esme tame ir yra kad jis yra pavirsiuj, biologiskai aktyviam
sluoksnyje kur knibzda viska suest pasiryzusiu organizmu, bet jusu
atveju, tam sulinio dugno gylyje yra visiska "dyduma" ir tas "geris"
sekmingai uzters gilesnius grunto sluoksnius.