Tema: Re: Valymo irenginys sodybai
Autorius: ejs
Data: 2013-10-18 00:38:52
2013.10.17 07:28, Vidas Makauskas rašė:

> Tai gal galetum paaiskintio kodel? Imam bet kuri pramonini septika ir
> skaitome:
> Nuotekoms vamzdžiu atitekėjus į septiko rezervuarą, srauto greitis
> sumažėja ir nuotekos išsiskaido į frakcijas. Viršutiniame vandens
>   sluoksnyje kaupiasi riebalai ir kitos lengvesnės už vandenį medžiagos.
> Teršalai, kurių svoris didesnis negu vandens, nusėda į dugną ir
> suformuoja pūvantį nuosėdų sluoksnį.

pūvantis sluoksnis po vandeniu? Kas ji aeruoja?
O jei neaeruoja, tai perdirbti jį gali tik anaerobinės bakterijos. Yra
ten tokių reikiamais kiekiais?

Ar tikrai manai kad BAV'ai ir jų technologija yra sugalvoti tam, kad
išmelžtų pinigą iš patiklių kaimiečių?

> Ištekančios iš septiko apvalytos
> nuotekos – tai nuskaidrintas skystis, kurio išvalymo lygis yra maždaug
> 70 %. Parenkant septiko dydį numatoma, kad nuotekos išbus jame ne mažiau
> kaip 3 paras.
>   Tolimesnis nuotekų valymas vyksta požeminiuose infiltracijos
> įrenginiuose, kuriuos sudaro specialūs tuneliai ir natūralių sorbentų
> (skaldos, žvyro, smėlio ir kitų grunto rūšių) filtrai. Nuotekos
> praleidžiamos per šiuos filtrus, kuriuose esantys sorbentai sugeria
> likusiuosius teršalus.

tai dabar pasakok kai tamsta kas 5 metai viską atkasi, utilizuoji
"sorbentą", supili sluoksnius šviežiai ir vėl viską užkasi.

Ir kas parinko infiltacijos įrenginio talpą, debitą; kaip užtikrino
infiltracijos į gruntą greitį taip, kad biologinėmis medžiagomis nebūtų
užterštas paviršinis bei pirmas vandens horizontas?

> O kuom pas mane skiriasi nuotekos is duso ir praustuvu?

ką darai su fosfatais? Turi atskirą kanalizacijos liniją skalbimo mašinai?
Indus plaudi natūraliai suirstančiais plovikliais?

> Fekaline gi kanalizacija. Na kiek ten jos? Jeigu bakelyje kibiras
> vandens tai kubas susidaro nuleidus 100 kartu bakeli? Va tau ir
> isvezimas karta metuose is issemimo duobes.

Bakelis reguliuojamas paprastai 6 / 3 arba 7 / 2,5 ltr. Sakykim kasdien
jis praleidžia per save 10 ltr vandens / žmogui. 1m³ jis sugeneruos per
100 dienų / žmogui, neskaitant papildomo turinio. Labai teoriškai 1
žmogu per metus sugeneruoja 3,5m³ nenaudingo turinio. 3 asmenų šeima
teoriškai generuoja ~ 11m³ / metus.

> Bet cia jau sumetu lauko
> tuoaletu chemija i sulini is kurio vandenukas persipila i 6m3
> rezervuara. Ir i pastaraji dar imetu. Ir is sio persipila i dar viena
> 6m3 rezervuara.
> -
> Kur cia problemos?

Kol kas suskaičiuoju po žeme palaidotas 4 cisternas, kurių sandarumas
kelia abejonių. Plius pilkoje zonoje esantis "infiltracijos įrenginys".

Dėmesio, klausimas: kokia yra kaulidžių sanitarinės apsaugos zona?
--
ejs