Tema: Re: Valymo irenginys sodybai
Autorius: dzonis
Data: 2013-10-17 09:58:03
Skaitau ir pavydziu kaip zmones sudais moka dziaugtis

"Vidas Makauskas"  wrote in message news:l3np26$lck$1@trimpas.omnitel.net...

2013-10-16 22:58, ejs rašė:

> Pasiilgau šlubo vokiečio.

Tai gal galetum paaiskintio kodel? Imam bet kuri pramonini septika ir
skaitome:
Nuotekoms vamzdžiu atitekėjus į septiko rezervuarą, srauto greitis
sumažėja ir nuotekos išsiskaido į frakcijas. Viršutiniame vandens
  sluoksnyje kaupiasi riebalai ir kitos lengvesnės už vandenį medžiagos.
Teršalai, kurių svoris didesnis negu vandens, nusėda į dugną ir
suformuoja pūvantį nuosėdų sluoksnį. Ištekančios iš septiko apvalytos
nuotekos – tai nuskaidrintas skystis, kurio išvalymo lygis yra maždaug
70 %. Parenkant septiko dydį numatoma, kad nuotekos išbus jame ne mažiau
kaip 3 paras.
  Tolimesnis nuotekų valymas vyksta požeminiuose infiltracijos
įrenginiuose, kuriuos sudaro specialūs tuneliai ir natūralių sorbentų
(skaldos, žvyro, smėlio ir kitų grunto rūšių) filtrai. Nuotekos
praleidžiamos per šiuos filtrus, kuriuose esantys sorbentai sugeria
likusiuosius teršalus.
-
O kuom pas mane skiriasi nuotekos is duso ir praustuvu?

Fekaline gi kanalizacija. Na kiek ten jos? Jeigu bakelyje kibiras
vandens tai kubas susidaro nuleidus 100 kartu bakeli? Va tau ir
isvezimas karta metuose is issemimo duobes. Bet cia jau sumetu lauko
tuoaletu chemija i sulini is kurio vandenukas persipila i 6m3
rezervuara. Ir i pastaraji dar imetu. Ir is sio persipila i dar viena
6m3 rezervuara.
-
Kur cia problemos?