Tema: Re: rekomendacijos namo statybai
Autorius: dz
Data: 2013-10-02 16:03:33
Jeigu zmogus niekad nieko nestates ar bent nemates tai jam normaliai
suvadovaut be sancu, ty technologiniam procese bei know how. Kiek kur
medziagu suejo tai kazkiek suziures, bet jei bus norinciu apipist tai
viestiek apipis. Bus taip, kad kiekvieno sudo klausines darbininku, o tai
bus loterija, nes darbininku yra ir labai geru, bet yra ir vapse
nesuprantaciu ka daro, ty varo visur kaip kazkas ismoke, bet interpretacijos
ir prisitaikymo prie situacijos ne kvapo. Beto pastoviai vieni darbininkai
varys ant praeitu, tipo ble kaip cia istinkavo, kaip dabar mums glaistyt ir
dazyt, reiks prasilygint po 10lt/m2...Na ir plius nebus su kuo
bendraut/pasikonsultuot (nebent su newsais) del darbu eiliskumo bei einamuju
klausimu. O jei dar atsiras "meniskas" architektas su idomiom idejom, bet
idejos be technologinio ispildymo tai tada isvis gali belekas gautis.
Zinoma, galima ir ant kreivo darbu vadovo uzsiraut, bet jei zmogus vienu
metu stato 5 objektus ir prisiima atsakomybe tai reiskias moka dirbt.

bus taip kad kiekvieno s

"GunGame"  wrote in message news:l2grhf$h83$1@trimpas.omnitel.net...

Tikrai gali humanitaras geriau suvadovauti. "Patyres" darbu vadovas vadovaus
kokioms penkioms statyboms. Sunku buna atsirinkti kiek medziagu uz tavo
pinigus sudejo I tavo nama, o kiek medziagu iskeliavo I kitus objektus.