Tema: Re: rekomendacijos namo statybai
Autorius: Vytautas
Data: 2013-09-30 23:25:06
pritariu. pats buvau uzsakovas (ne kaip privatus) tai dare remonta ir jau
zmones nugruntavo sienas, kai as sugalvojau kad vienas duris su pertvara
verti nx. ir taip padare. aisku kaina kazkaip nebuvo labai idomi - kiek
paprase - tiek sumokejom (pries tai buvo samateles suderintos su nenumatytu
darbu 10 proc. rezervu)