Tema: Re: rekomendacijos namo statybai
Autorius: Statybininks
Data: 2013-10-02 09:37:33
as irgi taip galvojau:) ir pradejau nama statyt su juo
paskui viska organizavau pats ir esu istikines kad geriausias pasirinkimas
yra realus techninis priziuretojas, o brigadas susirandi ir medziagu tiekimu
uzsiimi pats (iskyrus smulkmenas) - visi stambesni tiekejai yra laaabai
sukalbami del nuolaidu ir su privaciais asmenimis

jei pinigai neaktualu, tada samdaisi firma ir po sutarto laiko ateini
prisiduot namo:)