Tema: Re: MagLite žibintuvėliai Statoile?
Autorius: G.Z
Data: 2012-12-30 20:24:02
nu jai alaus buteli perki karta i pusmeti tada taip.

Giedrius, Kaunas

"Terpentinas"  wrote in message news:kbmcoo$5nj$1@trimpas.omnitel.net...

Pirkdamas alaus butelį ir gavęs pvz  lipduką ir pamatęs, kad iki
fotoshopinto krepšio tau reikia dar 2 lipdukų tu pirksi dar du daigtus tik
tam, kad neprapultų tas pirmasis lipdukas ir galėtum įsigyti pvz krepšį
kurio tau galbūt tau visai ir nereikia, taip būsi apgautas du kartus. Kiek
mano žmona statoile gavo visokių niekučių už tuos lipdukus, nei vieno namie
nemačiau, arba suplyšo ir buvo išmesti arba iš karto buvo išmesti.