Tema: Re: MagLite zibintuveliai Statoile?
Autorius: Unknown
Data: 2012-12-29 22:52:00
"paprastą ir paauksuotą optinį kabelį (taip, tokių yra), "

paauksuota šviesa - labai gražu :-)

"cD-r0m"  wrote in message news:kbnfmp$cku$1@trimpas.omnitel.net...

Pagal pagaminimą ir ilgaamžiškumą maglaitas tiek vertas.
Ar jo reikia tai čia tas pats kaip lygint Kia ir Audi, Telefoninę navigaciją
ir Garmin, Smartfoną ir BlackVue, paprastą ir paauksuotą optinį kabelį
(taip, tokių yra), PC ir MAC ir t.t. :)

Man įdomu kaip tavo prožektoriui sektusi jei jį įmesi į ežerą šviečiantį,
arba numesi iš kelių metrų ant betono bei kaip jo kontaktai atrodys po 5
metų naudojimo visokiose drėgmėse :) Ne visiem to reikia, bet maglaitų kaina
pateisina jų sukonstravimas.