Tema: Re: MagLite žibintuvėliai Statoile?
Autorius: Velnias
Data: 2012-12-29 01:44:57
Dar karta pasikartosiu - buna atveju, kai pofig uz kiek litu gauni tuos
lipdukus - tiesiog ziuri, ar tas aGcyjinis daigtas vertas prasomos kainos ar
ne. Konkreciai tavo minimas lagaminas kainavo 99 Lt, ir atitinka pigiu oro
liniju rankinio bagazo standartus. Tai why not - 99 Lt jis +/- ir vertas, o
kiek reikejo isleisti kurui kad gauti lipduku man visiskai neidomu.