Tema: Re: MagLite žibintuvėliai Statoile?
Autorius: Terpentinas
Data: 2012-12-30 00:04:23
Turėjau fainą maglite, bet man jį pavogė :(, dabar turiu kažkokį kinietišką
iš autoaibės, iškarto vienas ledukas nustojo šviesti, problema -
nenokybiškas ledų litavimas prie plokštės, perlitavau visus ledų kontaktus
porą metų veikia be problemų. Bet jo nemėtau į vandenį ir ant grindų.
Maglite labai patiko kokybiškai surinktas tvirtai laikosi, prie progos
pasidovanosiu sau :)