Tema: Re: Tvenkinio kasimas
Autorius: Gudrutis Jonas
Data: 2012-09-18 09:40:45
na gal ir taip - pasiskambinau dar karta jiems, tai sako tikrai neverta imti
to buldozerio, nes atvezimas ir t.t. kainuos nemazai (nors stalinas yra
kaimynystej uz 10 km), tipo turi 1.5 m kausa ir zemes nusivalo gana greit,
strele 12 metru tai ir permetimai irgi nera problema... tai paskutini
rugsejo savaitgali reikes imtis sito reikalo ... eskavatorius viksrinis,
kazkoks uzsienietiskas..

"sharkius"  parašė naujienų news:k37uul$brg$1@trimpas.omnitel.net...

On 2012.09.17 20:55, Gudrutis Jonas wrote:
> tai va, todel ir galvoju kad reiketu kuo toliau ir placiau tas zemes
> skleisti.
> kita momentas tas eskavatorininkas sako as su kausu galesiu zemes
> palyginti
> ir panasiai, bet galvoju gal verta vis del to pasiimti atskirai ir
> buldozei
> (stalina), tai bus greiciau, nes zemes reikes perstumti per visa sklyba
> ~50-60 m... o su kausu tai jau cia per keleta kartu reikes permetineti ir
> uztruks....

zinok stalinui ta tavo prudeli nustumt i sona - pusvalandis - valanda
darbo, del tiek niekas nesivargins nei kurt anei veziot jo, arba uzkoses
tiek kad paprasciau bus su kausu sumetyt, man va reikejo, tai su
nediduku ~12t. ekskavatorium, placiu kausu, sklypui nuo 6a. juodzemi
nueme, paskleide 500 kubu zemiu ir viska daugmaz sulygino, bei uzmete
juodzemi ten kur jo reikia, per pora valandu.... kai pamenu su dt75
neskubedami uz valandas dirbdami, toki darba ciut ne dvi dienas
istempdavom. Taip kad nesigazdink perdaug to ekskavatoriaus, prudus
paprastai dideliais viksriniais ekskavatoriais kasa, o slaitavimam turi
placius kausus tai sugeba jie daug, tik aisku kaina tark uz padaryta
darba, betkokiu atveju nors valanda ir gausis kokie 200-300lt, bet sumoj
bus tikrai pigiau nei uz laika moket ar stalinus veziot...