Tema: Re: Tvenkinio kasimas
Autorius: Gudrutis Jonas
Data: 2012-09-17 20:55:42
tai va, todel ir galvoju kad reiketu kuo toliau ir placiau tas zemes
skleisti.
kita momentas tas eskavatorininkas sako as su kausu galesiu zemes palyginti
ir panasiai, bet galvoju gal verta vis del to pasiimti atskirai ir buldozei
(stalina), tai bus greiciau, nes zemes reikes perstumti per visa sklyba
~50-60 m... o su kausu tai jau cia per keleta kartu reikes permetineti ir
uztruks....