Tema: Re: Tvenkinio kasimas
Autorius: sharkius
Data: 2012-09-17 22:50:45
On 2012.09.17 20:55, Gudrutis Jonas wrote:
> tai va, todel ir galvoju kad reiketu kuo toliau ir placiau tas zemes
> skleisti.
> kita momentas tas eskavatorininkas sako as su kausu galesiu zemes palyginti
> ir panasiai, bet galvoju gal verta vis del to pasiimti atskirai ir buldozei
> (stalina), tai bus greiciau, nes zemes reikes perstumti per visa sklyba
> ~50-60 m... o su kausu tai jau cia per keleta kartu reikes permetineti ir
> uztruks....

zinok stalinui ta tavo prudeli nustumt i sona - pusvalandis - valanda
darbo, del tiek niekas nesivargins nei kurt anei veziot jo, arba uzkoses
tiek kad paprasciau bus su kausu sumetyt, man va reikejo, tai su
nediduku ~12t. ekskavatorium, placiu kausu, sklypui nuo 6a. juodzemi
nueme, paskleide 500 kubu zemiu ir viska daugmaz sulygino, bei uzmete
juodzemi ten kur jo reikia, per pora valandu.... kai pamenu su dt75
neskubedami uz valandas dirbdami, toki darba ciut ne dvi dienas
istempdavom. Taip kad nesigazdink perdaug to ekskavatoriaus, prudus
paprastai dideliais viksriniais ekskavatoriais kasa, o slaitavimam turi
placius kausus tai sugeba jie daug, tik aisku kaina tark uz padaryta
darba, betkokiu atveju nors valanda ir gausis kokie 200-300lt, bet sumoj
bus tikrai pigiau nei uz laika moket ar stalinus veziot...