Tema: Re: Tvenkinio kasimas
Autorius: Gudrutis Jonas
Data: 2012-09-17 17:41:28
tai va, kad neturiu tiek laisvos vietos kur kelti. dabar suplanaves gal 2
arus, kur galeciau pakelti apie koki 1.5 m +-, nes ten nemazas idubimas....
o po to reikes tradiciskai pylima daryti aplink pruda ir daugiau palei
sklypo riba.

"mindis"  parašė naujienų news:k37btj$p47$1@trimpas.omnitel.net...

o ka cia sunku isivaizduot? tai ir bus 4-5 aru kalniukas salia taip iki
2m aukscio... arba 10a bet 1m aukscio.:) Nebent geras kaimynas grunta
priglaustu.