Tema: Re: knauf insulation vatos ispudziai
Autorius: Jager
Data: 2012-09-17 11:11:06
ar yra kas dėjot Unifit'ą 037 ar 035?
Kaip jis ten poakiuose elgiasi, ar išsipučia išvyniojus ir ar gerai laikosi
tarp gegnių?

--
Jager

"gnt"  wrote in message news:k2v4v9$v90$1@trimpas.omnitel.net...

Neseniai cia buvau klauses del sitos vatos suspaudimo (deti 20cm tarp gegniu
kuriu aukstis 17cm), Makauskas net pasake, kad geriau isvis nedeti, negu
tokia vata deti :) Zodziu pasiemiau 10 paku, tai apie 9 kubus 10cm storio.
Ipakavime turetu buti du dembliai po 10cm storio. Tai isvynioju, tie du
sudeti sluoksniai sudaro stori DEMESIO!!! 13-14cm :) Tiesa buvo tokiu vietu
kur istikruju sieke 20cm, bet labai nedaug tokiu vietu. Mano gegnes 17cm
aukscio, planavau dakalti dar 3cm, kad nesuspausti tos vatos, nes knauf
konsultantas sake negerai suspausti, o gaunasi, kad man net truksta :)
Ispradziu pagalvojau, kad cia tik 10cm tie abu dembliai teturi sudaryti,
galvoju susispaus, bet paskaiciuoju, kad turi buti 20cm.
Zodziu nuveziau ta vata atgal, atsiemiau litus. Viena paki pasilikau
prisiminimui, nes jau ispakaves nebegalejau grazinti. Per nakti ta vata
daugiau neissipute, negu buvo iskart storis isvyniavus. Dar ka pastebejau
kad kaikurie pakai parduotuveje buvo suslape matyt nuo lietaus, bet as
rinkausi sausus kai pirkau, na bent jau atrode sausi. Gl ta vata
nebeisiplete, nes buvo gavusii dregmes?