Tema: Re: knauf insulation vatos ispudziai
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2012-09-17 08:21:11
> Pirkau clasic, konsultantas patare geriau imti unifit, nes lengviau sudeti,
> ji kietesne, atseit net virviu nereikai idedi ir laikosi, bet pirkjau
> clasic, nes gerokai pigesne. Dabar nusipirkau Rockwool Megarock 10cm storio,
> isvyniavau irgi nera to 10cm, taip apie 8-9cm, zodziu apsurdas kazkoks.
> bandysiu paroc nusipirkti paziureti, bet gal esme, kad renkuosi rulonines
> vatas, jos gal labiau suspaustos. Pas mane tarpai tarp gegniu labai dideli
> 86-90cm kazkur, tai paroc tinkamos kiek ziurejau nera, visos siauros.

teisingai konsultantas sako - kuo vata kietesne tai tuo geresne.
Lietuviska Paroc vata kainuoja 100-110 litu. Minkstos gi vatos
susispaudzia kokius 4 kartus. Taigi ir ju kaina turetu buti kokiu 30
litu, ivertinant, kad Parocas pardavinejamas suspaustas. Kiek
permiokejot galit patys paskaiciuoti.
O siaip tai geros vatos kaina prasideda nuo 300-500 litu. Bet ne
laboratorinemis salygomis siluminiu polistirolo savybiu ji vistiek
nepranoksta. Kiek atsimenu padidejus polistirolo dregnumui keliais
procentais jo silumine varza sumazeja panasiais procentasi, o vatos visu
trecdaliu. Juo labiau, kad pakelti polistirolo dregme reikia ideti
pastangu, o su vata but atvirksciai - ja sausa islaikyti praktiskai
neimanoma. Neziurint i tai vata yra kur naudoti, nes polistirolas dega
troskiais dumais.